Employer branding – jak pracownicy oceniają działania pracodawców? [RAPORT]

Podziel się:

Często słyszy się o innowacyjnych działaniach firm, mających na celu przyciągnąć do pracy na wybrane stanowisko. Stosunkowo rzadziej mówi się o działaniach wewnętrznych, które firmy wdrażają, aby mieć lepszą opinię w oczach pracowników, a już niemal w ogóle o tym, jak działania employerbrandingowe są z perspektywy czasu odbierane przez samych zatrudnionych.

Od listopada do początku stycznia prowadziliśmy badania dotyczące employer brandingu, które miały na celu odkryć zależności i poznać opinię pracowników na temat działań pracodawców, opartą na ich z bezpośrednim doświadczeniu – przed rekrutacją, po jej pomyślnym zakończeniu, a także po zatrudnieniu i wstąpieniu w szeregi organizacji. W badaniu wzięło udział 437 respondentów.

Pobierz pełny raport

… i dowiedz się, jakie działania przyciągnęły kandydata na rozmowę rekrutacyjną, jak zmieniła się opinia o firmie po pierwszym kontakcie z jej przedstawicielem, jak pracownik ocenia działania firmy, w której obecnie pracuje, oraz jak wpłynęły one na jego zaangażowanie i ogólną atmosferę w pracy.

Wpisz adres e-mail, na który podeślemy link do pobrania pełnego raportu!


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LearnPlace.pl z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jana Pawła II 61/184, jako administratora danych osobowych w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, wraz z późn. zm.).

W przypadku wystąpienia błędu podczas pobrania raportu prosimy o kontakt na email: kontakt@learnplace.pl

… lub sprawdź jego skróconą wersję w formie infografiki

employer branding - infografika

Podziel się: