Blog LearnPlace SalesPower ESN Best Practice Case Studies covid crisis

Co robić, a czego zdecydowanie unikać w komunikacji społecznościowej w czasie kryzysu?

Od kilku tygodni przyglądamy się wnikliwie zarządzanym przez nas społecznościom w firmach, które wspieramy jako dostawcy usługi ESN i jednocześnie moderatorzy. Każdego dnia widzimy, że epidemia i związane z nią zmiany w funkcjonowaniu biznesu to przykład kryzysu, w którym się znaleźliśmy. Kryzys ma jednak nie tylko negatywne, ale i pozytywne aspekty. Choć wiąże się z wieloma trudnościami, pozwala m.in. łatwo zlokalizować zarówno te obszary działalności biznesowej, które radzą sobie dobrze, jak i te, które wymagają wsparcia i uwagi. Kryzys jest więc doskonałym papierkiem lakmusowym. W zaprezentowanym poniżej zestawieniu opisaliśmy case studies z firm, które wspieramy świadcząc usługę Internal Communications as a Serivce.

ESN internal communications covid crisis bestpractice
ESN internal communications covid crisis bestpractice

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *