CanalPlus Canal Plus LearnPlace SalesPower

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace


LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace.


Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z nich ma możliwość tworzenia treści (m.in. postów lub artykułów czy zamieszczania galerii zdjęć lub filmów) w serwisie. Mechanizm ESN (ang. Enterprise Social Networking) można porównać do powszechnie używanych serwisów społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram – z tą różnicą, że ESN stanowi wewnętrzny obieg zamknięty.


Odpowiednio zarządzany SalesPower pozwala oszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracowników. Realizuje to poprzez właściwe łącznie ludzi w grupy, treści w kategorie oraz rozbudowany moduł powiadomień. Pracownik nie musi tracić czasu, przeglądając niekończące się dyskusje – otrzymuje informacje, które mają znaczenie dla niego, jego współpracowników, przełożonych oraz projektów, nad którymi pracują – wyjaśnia Piotr Makuła, CEO LearnPlace.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *