Blog

CanalPlus Canal Plus LearnPlace SalesPower

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace

LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace. Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z…

Blog LearnPlace SalesPower ESN Best Practice Case Studies Covid Crisis

Jak otwarta komunikacja wewnętrzna wzmacnia kryzysową odporność firmy i czym to się różni od efektywnej pracy zdalnej?

Kryzys pandemiczny, jak żadna inna sytuacja, pokazał wartość komunikacji wewnętrznej. W każdej firmie wygląda ona inaczej – mamy coraz więcej case’ów, jak organizacje radziły i radzą sobie w tym trudnym czasie. Ponadto po wielu tygodniach spędzonych przez firmy w nowej rzeczywistości widać jak na dłoni, że narzędzia do organizacji pracy zdalnej to jedno. Komunikatory do…

Blog LearnPlace SalesPower ESN Best Practice Case Studies covid crisis

Co robić, a czego zdecydowanie unikać w komunikacji społecznościowej w czasie kryzysu?

Od kilku tygodni przyglądamy się wnikliwie zarządzanym przez nas społecznościom w firmach, które wspieramy jako dostawcy usługi ESN i jednocześnie moderatorzy. Każdego dnia widzimy, że epidemia i związane z nią zmiany w funkcjonowaniu biznesu to przykład kryzysu, w którym się znaleźliśmy. Kryzys ma jednak nie tylko negatywne, ale i pozytywne aspekty. Choć wiąże się z…

Plemię w czasach zarazy. O otwartej komunikacji i płynących z niej korzyściach

  Ostatnie tygodnie są dla biznesu ogromnym wyzwaniem. Organizacje i pracownicy z niepokojem patrzą na rozwój wypadków i wyczekują momentu, w którym zarówno ustabilizuje się sytuacja bezpieczeństwa indywidualnego, jak i powróci możliwość prowadzenia biznesu. Te firmy, które wcześniej zbudowały kulturę otwartej komunikacji i które można byłoby roboczo nazwać plemiennymi, mogą teraz z tej wartości korzystać….

Jak skutecznie tworzyć i prowadzić sieci społecznościowe w firmach (ESN)? I dlaczego to się opłaca?

Trendy w zarządzaniu pracownikami od kliku lat zmierzają w podobnym kierunku: więcej zaufania, szacunku, partnerstwa, transparentności i zdecydowanie dużo więcej multikanałowej, wielokierunkowej komunikacji. Wymuszają to zarówno zmiany pokoleniowe, jak i transformacje kulturowe (w tym korzystanie z mediów społecznościowych i nieograniczony dostęp do informacji). Zarządzenie kapitałem ludzkim łączy się dziś z kulturą feedbacku i otwartym dialogiem,…

3 zasady psychologii skutecznej komunikacji

Nie ma specjalisty od komunikacji, który nie zastanawiałby się, jak zoptymalizować proces informowania organizacji o zmianach czy istotnych kwestiach. Tymczasem pracownicy z automatu wrzucają newsletter do spamu, ignorują plakaty rozwieszone w biurze, a na spotkaniach organizacyjnych przysypiają lub grają w Candy Crush Saga. Co można zrobić, by komunikacja zaczęła być efektywna? Zapoznać się z funkcjonalnościami…

Pracownik zadowolony i zaangażowany – Sukces Łatwy Do Stracenia

Karolina to osoba, z którą każdy chce pracować – sumienna, uczynna, chętna do pomocy, prawie zawsze uśmiechnięta. Daje z siebie wszystko i regularnie pojawia się w zestawieniach najbardziej produktywnych pracowników, a jej dokumenty często stawiane są za wzór dla innych. Dodatkowo Karolina jest aktywną ambasadorką Twojej firmy; podsyła Ci kontakty do zaprzyjaźnionych fachowców, aby pomóc…

Izolacja to nie styl życia – to zabójca działań

Kiedy Barbara Sher miała 30 kilka lat poczuła, że jej życie staje się nie do zniesienia – jako rozwiedziona matka opiekująca się małym dzieckiem nie miała przed sobą perspektyw, zwłaszcza w epoce New Age, w której głoszono moc pozytywnego myślenia. Nie spodziewała się wtedy, że 30 lat później będzie międzynarodowej sławy coachem biznesu i życia,…

LearnPlace nie jest intranetem – i nie chce nim być

Często jesteśmy pytani, czym platforma SalesPower różni się od intranetu – przecież tak jak on dostępna jest po przejściu weryfikacji, łączy pracowników danej firmy lub korporacji, i pozwala na szybką wymianę informacji? Otóż intranety zaprojektowane były z myślą o byciu narzędziem czysto biznesowym, w znaczeniu zwiększania obrotów firmy poprzez promowanie metod sprzedażowych i pomoc w…

Konkursy – jakim celom mogą służyć i jak je organizować?

Organizowany w firmie konkurs może być znakomitą okazją do zrealizowania jednego z czterech celów, przy jednoczesnym poniesieniu stosunkowo niewielkich kosztów. Często jednak konkursy wewnątrzfirmowe przeprowadzane są na oślep, bez konkretnego planu ani dobrze zdefiniowanego celu, przez co nie przynoszą oczekiwanych efektów. Jaki cel chcesz osiągnąć i jak do niego dotrzeć?   Chcę sprawić by firma…