Blog

Metryki ESN mierzenie komunikacja wewnętrzna

Kto korzysta z forum dla pracowników?

Po co i jak to mierzyć oraz w jaki sposób wpływać na aktywność, żeby osiągać założone cele. Implementowanie wewnętrznej sieci społecznościowej w firmie wiąże się z solidną szansą na poznanie i rozwinięcie wspólnoty pracowników. Pod warunkiem, że jako moderator czy opiekun forum na bieżąco mierzysz właściwe wskaźniki i umiejętnie reagujesz na sytuację. Jak to robić?…

Wewnętrzna sieć społecznościowa (ESN) – jak mierzyć jej skuteczność?

Zaangażowanie i aktywność w firmowych sieciach społecznościowych można mierzyć. I trzeba to robić. W przeciwnym razie istnieje spore ryzyko, że jako menedżer niepotrzebnie zużyjesz energię tam, gdzie nie jest to potrzebne, a potencjał, który w społeczności masz, nie zostanie wykorzystany. W czasach, gdy dane są paliwem biznesu i ostatecznym argumentem decydującym o dalszych jego krokach,…

CanalPlus Canal Plus LearnPlace SalesPower

CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace

LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace. Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z…

Blog LearnPlace SalesPower ESN Best Practice Case Studies Covid Crisis

Jak otwarta komunikacja wewnętrzna wzmacnia kryzysową odporność firmy i czym to się różni od efektywnej pracy zdalnej?

Kryzys pandemiczny, jak żadna inna sytuacja, pokazał wartość komunikacji wewnętrznej. W każdej firmie wygląda ona inaczej – mamy coraz więcej case’ów, jak organizacje radziły i radzą sobie w tym trudnym czasie. Ponadto po wielu tygodniach spędzonych przez firmy w nowej rzeczywistości widać jak na dłoni, że narzędzia do organizacji pracy zdalnej to jedno. Komunikatory do…

Blog LearnPlace SalesPower ESN Best Practice Case Studies covid crisis

Co robić, a czego zdecydowanie unikać w komunikacji społecznościowej w czasie kryzysu?

Od kilku tygodni przyglądamy się wnikliwie zarządzanym przez nas społecznościom w firmach, które wspieramy jako dostawcy usługi ESN i jednocześnie moderatorzy. Każdego dnia widzimy, że epidemia i związane z nią zmiany w funkcjonowaniu biznesu to przykład kryzysu, w którym się znaleźliśmy. Kryzys ma jednak nie tylko negatywne, ale i pozytywne aspekty. Choć wiąże się z…

Plemię w czasach zarazy. O otwartej komunikacji i płynących z niej korzyściach

  Ostatnie tygodnie są dla biznesu ogromnym wyzwaniem. Organizacje i pracownicy z niepokojem patrzą na rozwój wypadków i wyczekują momentu, w którym zarówno ustabilizuje się sytuacja bezpieczeństwa indywidualnego, jak i powróci możliwość prowadzenia biznesu. Te firmy, które wcześniej zbudowały kulturę otwartej komunikacji i które można byłoby roboczo nazwać plemiennymi, mogą teraz z tej wartości korzystać….

Jak skutecznie tworzyć i prowadzić sieci społecznościowe w firmach (ESN)? I dlaczego to się opłaca?

Trendy w zarządzaniu pracownikami od kliku lat zmierzają w podobnym kierunku: więcej zaufania, szacunku, partnerstwa, transparentności i zdecydowanie dużo więcej multikanałowej, wielokierunkowej komunikacji. Wymuszają to zarówno zmiany pokoleniowe, jak i transformacje kulturowe (w tym korzystanie z mediów społecznościowych i nieograniczony dostęp do informacji). Zarządzenie kapitałem ludzkim łączy się dziś z kulturą feedbacku i otwartym dialogiem,…

3 zasady psychologii skutecznej komunikacji

Nie ma specjalisty od komunikacji, który nie zastanawiałby się, jak zoptymalizować proces informowania organizacji o zmianach czy istotnych kwestiach. Tymczasem pracownicy z automatu wrzucają newsletter do spamu, ignorują plakaty rozwieszone w biurze, a na spotkaniach organizacyjnych przysypiają lub grają w Candy Crush Saga. Co można zrobić, by komunikacja zaczęła być efektywna? Zapoznać się z funkcjonalnościami…

Pracownik zadowolony i zaangażowany – Sukces Łatwy Do Stracenia

Karolina to osoba, z którą każdy chce pracować – sumienna, uczynna, chętna do pomocy, prawie zawsze uśmiechnięta. Daje z siebie wszystko i regularnie pojawia się w zestawieniach najbardziej produktywnych pracowników, a jej dokumenty często stawiane są za wzór dla innych. Dodatkowo Karolina jest aktywną ambasadorką Twojej firmy; podsyła Ci kontakty do zaprzyjaźnionych fachowców, aby pomóc…

Izolacja to nie styl życia – to zabójca działań

Kiedy Barbara Sher miała 30 kilka lat poczuła, że jej życie staje się nie do zniesienia – jako rozwiedziona matka opiekująca się małym dzieckiem nie miała przed sobą perspektyw, zwłaszcza w epoce New Age, w której głoszono moc pozytywnego myślenia. Nie spodziewała się wtedy, że 30 lat później będzie międzynarodowej sławy coachem biznesu i życia,…