Niezwykła premiera w kinach Helios

Podziel się:

Kilka dni temu w kinach Helios odbyła się niecodzienna, prywatna premiera. Zamiast na wielkich ekranach premierowy seans wydarzył się na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów. A widownią byli pracownicy największej sieci kin w Polsce.

W krótkim filmiku Prezes sieci kin Helios Tomasz Jagiełło przywitał wszystkich na nowej platformie społecznościowej, przygotowanej specjalnie dla nich. Prezes wyjaśnił, że celem interaktywnego kanału będzie informowanie zespołu o tym, co się dzieje w firmie, zbieranie feedbacku i nowych pomysłów, jak też ułatwienie sieciowego dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykami. Nowa inicjatywa wpisuje się w program wspierania innowacji w firmie i budowania więzi między doświadczoną kadrą menedżerską a najmłodszym pokoleniem pracowników dynamicznie rozwijającej się sieci. Helios chce, żeby wszyscy czuli na co dzień, że pracują w firmie, która wsłuchuje się w ich głos, docenia ich wkład i nie obawia się wchodzenia z nimi w interakcję. „Postanowiliśmy, że chcemy zacząć rozmawiać z pracownikami inaczej”, powiedział Prezes sieci kin Helios Tomasz Jagiełło. „Newslettery informacyjne przesyłane do kin e-mailami wypełniły już swoją powinność. Świat bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat. W związku z tym nasza komunikacja wewnętrzna musi dotrzymywać kroku trendom, stając się bardziej otwarta i wielokierunkowa.”

Jak stworzyć cyfrową społeczność pracowników?

W tym wdrożeniu Helios korzysta z pomocy warszawskiej firmy LearnPlace.pl, która od 10 lat dostarcza podobną usługę w rozproszonych sieciach sprzedaży, między innymi w bankowości, ubezpieczeniach, telekomunikacji oraz motoryzacji. Oprócz swojej autorskiej platformy SalesPower, firma oferuje kompleksowe wsparcie doświadczonych konsultantów, którzy moderują dyskusje, promują tematy, przygotowują treści, angażują użytkowników poprzez konkursy, ankiety, quizy i czaty z kluczowymi pracownikami. W ramach usługi LearnPlace.pl dostarcza też analityczne raporty i pomaga wyciągać merytoryczne wnioski z dyskusji na platformie. „Po krótkich kilku dniach od premiery w kinach Helios jesteśmy pod wrażeniem rekordowo szybkiej i szerokiej adaptacji naszej platformy SalesPower,” powiedział Piotr Makuła, Prezes LearnPlace.pl. „Odbieramy to jako jeszcze jeden dowód na to, że pracownicy są gotowi na interaktywną formę komunikacji wewnętrznej. Doświadczenia wielu naszych klientów pokazują jednak, że warto skorzystać z fachowego wsparcia, żeby uniknąć niepotrzebnych problemów, jakie czasem mogą się wydarzyć w cyfrowych społecznościach firmowych.”

Otwierając platformę SalesPower w firmie, Helios podąża w ślad za światowym trendem „digital transformation”, który promuje szeroką gamę nowoczesnych technologii komunikacyjnych, w tym pomysły zapożyczone z mediów społecznościowych, w celu poprawienia efektywności funkcjonowania organizacji i podnoszenia skuteczności działań pracowników.

Podziel się: