Jak budować zaangażowanie na wewnętrznych sieciach społecznościowych? [WYWIAD]

Podziel się:

Maja Biernacka, ekspertka od komunikacji wewnętrznej, poprosiła nas o udzielenie wywiadu na temat naszych sposobów na angażowanie użytkowników na wewnętrznych sieciach społecznościowych (z ang. enterprise social networks).

Temat jest ciekawy i aktualny, pomysłów na angażowanie pracowników cała masa, dlatego wyszedł z tego wywiad-rzeka. Warto jednak poświęcić chwilę na lekturę, ponieważ wziął w nim udział cały team moderacyjny Learnplace.pl, który chętnie opowiedział o konkretnych przykładach, z którymi miał dotychczas do czynienia. Materiał został podzielony na 2 części.

1. część wywiadu na temat wewnętrznych sieci społecznościowych

W tej części odpowiadamy na pytania:

  • czym jest dla nas angażowanie pracowników w komunikację?
  • jak budować angażowanie za pośrednictwem wewnętrznych portali społecznościowych?
  • jaką rolę w ESN powinna odgrywać kadra kierownicza?

Link do 1. części wywiadu: http://beedifferent.pl/

2. część wywiadu na temat wewnętrznych sieci społecznościowych

W tej części przeczytasz o tym:

  • w co warto angażować pracowników, a co jest w złym tonie?
  • jakie korzyści dla firmy niesie angażowanie pracowników w komunikację za pomocą ESN?
  • czy wiek pracowników wpływa na w sposób zaangażowania na platformach typu ESN?

Na pytania odpowiadali: Piotr Makuła (CEO Learnplace.pl), Piotr Jagusiak (Social Enterprise Consultant), Magdalena Muniak (Social Enterprise Consultant), Renata Milewska (Social Enterprise Consultant), Magda Janiszewska (Community Manager), Damian Kącicki (Community Manager) oraz Anna Szczepanowska (Social Enterprise Coordinator). Życzymy przyjemnej lektury a w razie pytań zachęcamy do kontaktu.

Link do 2. części wywiadu: http://beedifferent.pl/

 

Czytaj również: 5 kroków do zaangażowania pracowników

Podziel się: